السبت، 10 يناير 2015

بواب العمارة

جديد لي :)

 بواب العمارة



______________________________________________

كباية شاي وسجاره
اقعد هنا ارتاح
انا بواب العماره
عمارة الفلاح
معايا الحجه ساره
شريكتي في الكفاح
______________________________________________

  انا البواب الطيب
  اسمي عم امين
  لدنيتي انا مسيب
  منفض للبنأدمين
  رغم شعري شيب
  بس قلبي قلب عشرين
______________________________________________

  خلاص خلصت الكبايه
  وهرجع للتعب تاني
  اشد طرف العبايه
  اجري ارد عالنداني
  بندقيتي اهه معايا
  جيلك ياباشا ثواني
______________________________________________

  اؤمر ياسعت البيه
  خلاص ماشي حاضر
  اداني تلتميت جنيه
  اجبله اكل اقبل ميسافر
  كباب وكفته وبانيه
  هياكلهم لوحده الكافر
______________________________________________
  والتاني ده البينده فوق
  اؤمر ياباشا قول
  الباشا عامل مخنوق
  امال لوجرب اكل الفول
  ويتمشى بدل مايسوق
  ويلف السوق بدل المول
______________________________________________

  انا عندي بس امنيه
  ربك يباركلي في منى وسرور
  ربتهم احسن تربيه
  البنت مهندسه والولد دكتور
  بسببهم عشتي هنيه
  وربك بييسر الامور
  نتمى ان تكون حازت على اعجابكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

(: THE HOLY QURAN TASTE IT

FOLLOW ME